Fenderen.dk
 
GPS Tracker til Bil, Båd, MC

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 283
1 medlemmer og 282 gæster
Viktorigya
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Emne: Sikken pris
View Single Post
  #36  
Gammel 02-10-2010, 17:42
Chribs
Gæst
 
Indlæg: n/a
Nu er du igen igang med at gøre dig selv til en helt og mig til en skurk, hvis det ikke er at tale ned til folk og gøre sig selvfed og selvgod ved jeg ikke hvad det er...

Du kan ikke trække dit indlæg tilbage, du moraliserede og gør det igen på den mest hellige maner, så du kan fremstå god og retvis...

At du så også begynder at fedte for de andre med at skrive det kun er mig personlig der er moralsk anløben, og de andre med indlæg i denne tråd, kun er sjove og gæve gutter, kan jeg kun grine af mens jeg krummer lidt tæer på dine vegne, for det er tydeligvis et forsøg på at finde nogle rygklappere ...

Du troede du kunne slippe afsted med at moralisere og fremhæve din egen godhed ved at tale ned til andre, og du viser jo netop med dit seneste indlæg hvad meningen med dit første indlæg var i virkligheden var.

Heller være en dårlig og moralsk anløben menneske som mig, end en frelst selvfed og bedrevidende person som dig, og det glæder mig da, at du ikke vil skrive flere indlæg rettet mod mig, selvom jeg tror det kribler i dine fingre for at gylpe lidt mere moral ud over mig ....
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 114,888
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, 1winlrte471nub
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 21:54.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden