Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 578
4 medlemmer og 574 gæster
Bogdanfjx, GeorgNer, GivessMaf, Groknappy
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #10  
Gammel 15-02-2013, 23:25
Jokke Jokke er offline
Amøbe - tæt på vandet
 
Tilmeldelsesdato: Sep 2012
Bopæl: Horsens
Indlæg: 10
Citér:
Originally Posted by MartinN Se indlæg
OK, Biltema har adskillige produkter som er egnet til motorrens, bare vær obs på at produktet du bruger ikke er skadeligt på aluminium og gummi/plastik.

Start med at tørre alt det du kan af med en klud.

Jeg plejer at skylle efter med en sprayflaske med varmt vand og tynd stråle, alternativt en vandslange med varmt vand hvis du har adgang til det, bare gør det kontrolleret, så du ikke for uønsket vandindtrængen nogle steder. Tør/blæs ren med trykluft. Det kan godt være du skal gøre det af nogle gange.
Tak, jeg skaffer lige sagerne og prøver, den sorte kappe på venstre side af billede 3 ud for karburatorerne er bare luftfilter kassen ikke? gør det lidt nemmere hvis jeg lige fjerner den nemlig.

Citér:
Originally Posted by MartinN Se indlæg
På to-takts motorer med karburering er det nu ganske normalt at de bliver "fedtede" under hætten, hvis ikke de rengøres jævnligt, og umiddelbart ser det ud til det er "et stykke tid" siden det er gjort på din.
Hehe, købte den brugt i August og jeg tror sku heller aldrig den har set skyggen af en klud, ikke at det skal være en undskyldning for min egen dovenskab


Mht den grønne olie, så er det Quicksilver 2-takts olie, men ja den gearolie jeg købte af samme mærke var også grøn :/
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 114,542
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, Groknappy
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 20:19.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden