Fenderen.dk
 

www.propshop.dk

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 526
2 medlemmer og 524 gæster
Irincum, Phillipgisse
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #6  
Gammel 18-04-2011, 20:07
Chribs
Gæst
 
Indlæg: n/a
Det har knebet med tiden. så jeg kom først ud til båden i dag. Jeg lagde et reb omkring rattet og bag om ryggen, og så stemte jeg imod mens jeg gav akslen et hårdt slag. og så kom den af ( tak for tipset )

Men desværre er selve flexkablet lagt op under sidepanelerne, og er stripset fast flere steder, og derpå er ledningnettet stripset på kablet... Sidepanelerne kan ikke umiddelbart tages af, så jeg kommer nok til enten at skære kablet over, så jeg kan trække det ud stille og roligt, eller finde en måde at afmontere sidepanelerne på, eller få kablet fri af styrehuset.

Jeg ville helst undgå at skære det over, da en kammerart kan bruge det. Er der nogen der ved hvordan man får et sådan kablel ud af styrehuset..

Det kan drejes ca 7 omdrejninger til stop, så man kan ikke blot blive ved med at dreje til kablet er helt ude af huset, kan man trække et sådan kabel ud af sådan et styrehus på nogen måde, der sidder en split i, men selv om man fjerner den, kan man ikke rokke kablet afligevel..

Styrehuset kan ikke åbnes umiddelbart, der er nemlig ingen skruer eller andet man kan åbne det med....
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 114,567
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, Thomastaw
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 11:14.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden