Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 591
1 medlemmer og 590 gæster
RaymondSag
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #6  
Gammel 11-10-2009, 13:51
Dragør Dragør er offline
 
Tilmeldelsesdato: Oct 2009
Bopæl: Dragør
Indlæg: 8
Smile Tak for svar og velkomst!!

Hej igen og tak for alle jeres svar

Jeg har førsøgt at vedhæfte nogle billeder, men ved ikke om det er lykkedes - eller bliver det en ommer! Der er også en indreg. trailer med.

Vi er en lille famile med snart to børn (en på 2 og en med fødselstermin i går), som skal kunne komme ud de dage, hvor vejret er til det.

Ellers vil det primært være en båd til mig til fisketure, hyggeture med en kammerat, på Øresund. Vi skal sejle ud fra Dragør, hvor vi kan få en bådsplads, da vi bor i byen. Prisklasse ca. 50.000 kr.

Jeg har også kigget på deciderede kabinebåde med mulighed for helt at aflukke fortil. Disse har jeg dog fravalgt, da vi næppe skal sove ombord pga spædbarn mv, og da vi ved en hardtop får mere plads og formentlig bedre kan udnytte hele båden, hvis der ikke er et aflukke forrest. Giver det mening?

Jeg har også overvejet en styrepultbåd, men er nået frem til at en hardtop med fuld kaleche kunne være en god løsning, da vi så kan komme i læ, og samtidig udnytter pladsen udemærket.

Jeg er helt uerfaren i det med både, og har alene sejlet nogle gange med en kammerat. Men da vi flyttede til Dragør, synes jeg tiden var inde til at begynde på noget, som jeg altid har haft lyst til.

Jeg har ikke sejlet i den endnu, men skal selvfølgelig prøve den i havet forinden. Noget særligt jeg skal være opmærksom på?

Eller er der helt andre både, jeg skal overveje?

Bedste hilsener

Dragør
Attached Images
File Type: jpg RIMG0204.JPG (640.6 KB, 3 views)
File Type: jpg Sealine_480_HT_1[1].jpg (47.5 KB, 4 views)
File Type: jpg Sealine_480_HT_hallen[1].jpg (36.7 KB, 4 views)
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 114,571
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, ElmerOvers
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 23:47.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden