Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 580
0 medlemmer og 580 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #5  
Gammel 07-05-2014, 21:15
megelundo megelundo er offline
Amfibiedyr
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2011
Bopæl: Silkeborg
Indlæg: 217
Så er der lidt opdatering i sagen.

Var ved båden her til aften for at ordne lidt småting - Bla. at se lidt til motoren.

Luftfilteret blev checket og fundet OK. Det eneste filteret består af er en lille metal "spand" med et meget fintmasket trådnet. Så altså ikke noget skum/vat der var stoppet. Men jeg kunne så konstatere at der var en lille smule olie rundt i kanten ved indgangen til turboen. Der var som sådan ikke noget olie der lå i dråber el. lign, men skulle da lige hilse og sige at fingrene blev godt og grundig sorte ved at køre dem rundt i kanten(gad vide om de når at blive rene til 70 års fødselsdag på lørdag....Nåh det er en anden sag).

Ang. test af dyser - Så viser det sig faktisk at jeg har en kollega der har en dysetester...Respekt. Han har tilbudt mig at hjælpe mig med at teste mine dyser hvis ellers han har et rør/omløber der passer på mine dyser. Så der er der lige en besparelse på måske 1500kr - Dejligt.

Jeg fik også optaget en lille video så i kan se hvorledes røgen ser ud. Så jeg vil meget gerne have jeres vurdering af hvilken retning fejlen formentligt skal findes.

Videoen kan ses her:

__________________
Marex 77 holiday '87
Yanmar 4JH-DTE

Sidst redigeret af Lars T; 19-06-2014 kl. 08:51.
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 114,570
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, BooneAmare
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 20:39.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden