Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 441
1 medlemmer og 440 gæster
Frankmog
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Emne: Sikken pris
View Single Post
  #37  
Gammel 02-10-2010, 17:59
Chribs
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citér:
Originally Posted by goffy Se indlæg
Chribs:
De sæder vil rådne og ruste på kortere tid en det tog at montere dem i "Prinsessen" :-D

Umiddelbart vil jeg tro det bliver umuligt at sælge den uanset den´s pris, det er et skæk exempel på hvordag ukyndige kan spolere en båd totalt og gøre den værdiløs, på trods af mange timers arbejde ( 300 ) for 2 mand ifølge sælgeren..

Peter508:

Det er et klassisk eksempel på at man ikke kan sælge "minder"....

De har bare ikke nogen værdi for eventuelle købere...

Men men men...derfor er der jo ingen grund til at nedgøre båden / projektet. Smag og behag er jo vidt forskellige, og hvis den for ham er 27.000 kr værd, jamen så er den jo lige præcis det.

---------------------------------------------------------------------

Nu har jeg læst tråden igen og igen og kan dælme ikke se hvad det er der pisser dig sådan af Chribs. Du skriver at ejeren af båden er ukyndig og han har spoleret hans båd. Jeg er overbevist om at ejeren selv syntes han har fået en bedre båd, det betyder så ikke at jeg er enig med ham, hverken om prisen eller udseende, men som peter skriver kunne jeg heller ikke drømme om at nedgøre hans " måske " drømme projekt. Hver sin smag der er plads til alle på vandet også dem som vi måske trækker på smilebåndet af.
Det der pisser mig af, for nu at bruge dine egne ord, er personer der beskylder mig for at være moralsk anløben, og at du støtter din ven i hans indlæg er din ret, selv om det ikke er mere rigtigt af den grund. Og du nedgør da mig ved at påstå jeg har problemer med min moral, men det kan du jo nok ikke se...

Skal du og Peter have ret til at skitsere hvad det er god og hvad det er dårlig moral at skrive om herinde herinde, ja, så er dette forum ikke noget for mig, jeg griner af og skriver de indlæg jeg vil med udgang i hvad jeg personligt syntes er ret og rimelig, jeg har ikke tænkt mig at skulle spørge nogen først om indlægget kan accepteres.

Syntes moderatoren at jeg går over stregen må han jo gribe ind og hælde mig ud, han er mig bekendt den eneste med denne ret herinde ....
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 114,955
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, MyzhWak
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 10:23.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden