Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 330
1 medlemmer og 329 gæster
RaymondSag
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #24  
Gammel 13-04-2011, 10:08
LarsG's Avatar
LarsG LarsG er offline
Landkrabbe
 
Tilmeldelsesdato: Jul 2010
Bopæl: København
Indlæg: 114
Mange tak for jeres gode input og forslag, det er rart at se at vi ikke er de eneste med motor problemer (selvom at nogle af dem er selvforskyldt i vores tilfælde)

Vi har fået lov at have båden parkeret hos Stenteq i en uges tid i mens vi tænker igennem hvad der skal gøres.

Jeg ville gerne have en større båd i størrelsen 22 - 24 fod og var lidt på udkig inden vores nuværende blev syg.. så det med at få en helt ny motor i, det bliver ikke til noget. Vi er nu ude i at sælge den defekt, sætte den i bytte med defekt motor for en anden (større) båd, eller at få en brugt motor i den og evt. sejle i år med i den. Jeg kan dog mærke at jeg er en novice inden for det her område og jeg er lidt rad for at jeg får købt en dårlig motor, men håber at hvis jeg køber brugt hos en forhandler, så bør jeg vel få en eller anden form for garanti.

Med mit nuværende drev alfa one gen II (vist nok) er det så muligt at få en lidt større motor i? jeg tænkte at det måske kunne være en ide nu hvor vi evt. alligevel skal have skaffet en motor.
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 114,932
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, CopperSom
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 17:34.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden