Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 579
2 medlemmer og 577 gæster
DennisGloth, Edwardapown
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #7  
Gammel 18-05-2013, 16:03
Hugoianer Hugoianer er offline
Landkrabbe
 
Tilmeldelsesdato: Jan 2013
Bopæl: Danmark
Indlæg: 57
Var ude ved båden idag og teste lidt. pro scraperen var ubrugelig ind til jeg fik vendt bladet, så tror de har haft lidt produktionsproblemer der. Den er så umiddelbart ikke lige så god som en Bacho med nyt blad, men det kan jo også være noget med vinklen man holder den i. Kan dog slå fast at de originale bacho blade er markant bedre en de billige, om det er bedre slibning og/eller hårdhed i stålet aner jeg ikke.

fik brugt det sidste af min paintstripper idag, desværre, for fik tanken forleden, at der måske er en grund til at de skriver sølvpapir på bøtten, brugte jo plastik da alle skriver at det er meget bedre/nemmere, men kom til at tænke på når man renser sølvtøj i vand med salt og sølvpapir, så tænkte at der måske sker en kemisk proces ved at bruge sølvpapir istedet for plastik, og om det så skyldes varmen eller lign, så funkede det altså meget bedre idag, selv med de billige skrabe blade, så havde da været sjovt hvis fenderen kunne få en udtalelse fra hempel om der ligger en kemisk proces eller lign bag ved anbefalingerne.

Testede ellers lige 2 skrab på den side der fik brun sæbe for 2 døgn siden, umiddelbart er den omkring niveau med en paintstripper der har siddet en halv time, så er lidt spændt her, især da jeg syntes at plasticen jeg dækkede med virker lidt blød i det nu, så er ikke sikker på at det kan sidde en hel uge før det hele smelter sammen, derudover så er blandingen af sort bundmaling og brun sæbe ved at udvikle sig til en noget grønlig substans der hvor det sidder tykkest, så havde da været sjovt om man kunne bruge farveskiftet som indikator på hvornår den var klar :-0 haha

Sidst redigeret af Hugoianer; 18-05-2013 kl. 16:09.
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 114,523
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, Bogdancuj
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 15:13.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden