Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 535
2 medlemmer og 533 gæster
Dennismaisguisy, Victorail
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #10  
Gammel 21-05-2013, 08:42
Hugoianer Hugoianer er offline
Landkrabbe
 
Tilmeldelsesdato: Jan 2013
Bopæl: Danmark
Indlæg: 57
Ja min sidder ret godt fast, eller også så er der mange lag gammelt lort der skal af, så det skal ske af flere omgange.

Var lige ude at checke båden i morges, for at se status på min brune sæbe, den har funket noget, men kan godt sidde til i morgen så den har fået en fuld uge.

Opdagede så desværre noget der hvor jeg fik skrabet i bund sidste gang. Bunden har flere små cirkler i gelcoaten, de er plane, men jeg kan trykke dem ind med en negl. Tog en kniv og stak i et par stykker af dem, der kommer ikke noget stinkende vand ud, men virker til at de går helt ind til glasfiberen, så er det et gammelt osmose angreb der aldrig er blevet udbedret ?

Købte båden hos http://skovgaard-mortensen.dk/ i efteråret og han havde den på scanboat med max stjerner på bunden hvis jeg ikke husker forkert (Har lavet udprint)

Nogen der kan råde mig til hvad jeg gør nu ?

Skal jo dels have en til at kigge, uvildigt, på om bunden er syg og så er der jo spørgsmålet om den evt. udgift til udbedring, da der jo i såfald vel er tale om at jeg har købt en fejlbehæftet vare. Men ok, nu skal jeg lige trække vejret roligt et par gange og håbe på at der er tale om en mindre ting.

Starter lige med at skrive til bådmægleren om at vi har noget vi desværre skal have kigget på.

Nogen der har sin daglige gang i Hundige Havn som gider at tage et hurtigt kig ?

Vh Bo

Sidst redigeret af Hugoianer; 21-05-2013 kl. 10:33.
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 114,527
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, Dennismaisguisy
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 16:27.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden