Fenderen.dk
 

www.propshop.dk

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 537
2 medlemmer og 535 gæster
JoyceLal, Phillipgisse
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #3  
Gammel 16-09-2014, 21:27
Lindegaard Lindegaard er offline
Kaptajn af eget skib
 
Tilmeldelsesdato: Aug 2010
Bopæl: Køge
Indlæg: 378
Wink

Citér:
Originally Posted by Campion 165(seb) Se indlæg
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at se nogle billeder af 'skuden'?
Det med at bo fast, er vel enten kan man li' det, eller ej?
For mit eget vedkommende lyder tanken yderst romantisk, men i virkeligheden - når alt kommer til alt, tror jeg ikke det vil gå
Så hellerer en lille tur i ny og næ..
Du har sikkert ret. Enten kan man lide det eller ej.

Vi er på nuværende båd, som minimum 4 mdr i streg, og det giver os en ufattelig ro i sjælen at opholde os her, det er noget med luften atmosfæren i havnen osv.

Jeg har også haft det sådan at når man så kom "hjem" i huset så var det nu også meget rart, men tror det hænger sammen med størrelsen og indretningen af vores nuværende båd.

Mægler sagde det sådan her: husk i kommer fra en lille 2 værelses og skal nu se på et hus..
og det må man sige, her er der plads.

Når det så er sagt, så vil det samtidig kræve adgang til et "redskabs" rum/hus til div som f.eks det meste fra mit værksted, ski og alt det andet man nu har stuvet væk, men det skulle også gerne give plads til en gevaldig oprydning i noget af alt det man har i "måske" bunken.

Vi sejler jo ikke det store, for mig er det livet i havnen, naturen omkring mig der er tiltalende, ( har dog ikke prøvet om vinteren endnu ;-) ), min kone vil gerne sejle, med sejl, så det ville gi muligheden for en lille sejlbåd ved siden af til at dække den side af sagen.

men kunne godt bruge lidt input på hvilke udgifter der skal påregnes, der må da være en enkelt eller 2 med lidt erfaring, er der f.eks nogen forskel på hvad der lovpligtigt skal gøres ved skibet med intervaller eller er det ligegyldigt.

Men indrømmet, det er så afgjort størrelsen der er vigtig, det kan også blive for småt, for mit vedkommende.
__________________
Birchwood TS 37, 1988.
1 x BMW 180 Hk (nu med ny varmeveksler 2011)
1 x Mercruiser 180 Hk
(Samme blok de er bygget over).
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 114,565
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, adrianjl3
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 06:33.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden