Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 301
1 medlemmer og 300 gæster
Robertniz
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Emne: Osmose ?
View Single Post
  #1  
Gammel 23-05-2013, 18:24
Hugoianer Hugoianer er offline
Landkrabbe
 
Tilmeldelsesdato: Jan 2013
Bopæl: Danmark
Indlæg: 57
Unhappy Osmose ?

Hej

Har godt nok nævnt det i min tråd "slibning inden primer" men opretter lige en ny tråd da det her jo godt nok er noget lidt andet.

Købte en sunwind 26 hos en bådmægler i hundige havn i det sene efterår, hvor båden har fået fast plads.

Gik igang med at slibe bundmalingen af, for at starte på en frisk da den ikke så helt 100 ud og tror desværre jeg står med en gang osmose.

Båden er fyldt med små runde mærker, størrelse skruehoved, og nogle af dem giver efter og er hule.

Det må være en skade der evt har været forsøgt skjult for har skrabet flere lag bundmaling af før jeg kom ind til dem.

Der kommer ikke noget væske ud af dem jeg har stukket i, men den kan jo være udtørret.

Ser ud til at båden har været repareret før, for der er noget masse på flere steder som er tandspartlet på (fine spaghetti riller).

Har skrevet en mail til forhandleren bare for at have noget på skrift så formalia er iorden, men har ikke hørt fra ham endnu.

Skal have en uvildig til at kigge på båden, så hvis i kender en i den omegn, eller selv holder til i havnen, så vil jeg sætte utrolig stor pris på at få et godt råd med på vejen da det er min første båd, så er rimeligt meget på glatis her

Vh Bo
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 114,564
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, Stevenusemy
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 03:02.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden