Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 578
1 medlemmer og 577 gæster
Charlesenece
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #32  
Gammel 01-08-2010, 01:08
Chribs
Gæst
 
Indlæg: n/a
Et lille tillæg til Evinrude historiene.

Det var deres 6 cylindrede motor der var et problembarn, og det i sådan en grad at de ganske rigtigt knækkede nakken på det...

De 4 cylindrede var og er ganske gangsikre, De fik også styr på de 6 cylindrede da Bombardier havde overtaget Evinrude.

Selve Fitch systemet har ry for at være ganske sikkert, og der er et utal af sikkerhedsalarmer til at advare brugeren hvis der opsstår problemer med den automatiske smørring.

Den helt nye E-tech kan endda køre helt uden olie hvis problemet opstår, den går i lowmode med max omdrejningerne begrænset, men nok til man kan nå i land.

Evinrude laver kun 2 takt´s med indsprøjtning, og de er blevet meget nøjsomme, endda mere en visse 4 taktere og med renere udstødning, og så vejer de noget mindre og har noget større moment en tilsvarende 4 taktere.

Alt dette har jeg fra forskellige Amerikanske forummer og læste test... Jeg har med vilje undgået de film-test man kan se på Youtube der viser total overlegenhed med Evinrude´s motor i test mod andre fabrikanter, jeg tror de er farvede....
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 114,516
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, TerryTY
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 12:12.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden