Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 550
0 medlemmer og 550 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #12  
Gammel 01-12-2008, 18:41
Lars T's Avatar
Lars T Lars T er offline
VIP medlem :-)
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Roskilde
Indlæg: 3,844
Citér:
Originally Posted by ENN Se indlæg
Jeg er forundret over at regeringerne taler om at støtte enkeltindustrier fx GM og Ford i USA - volvo og Saab i Sverige - Opel i Tyskland - de har jo simpelthen ikke fulgt tiden og burde efter min mening gå ned skatteborgerne skal ikke betale for deres fejltrin - der vil så opstå nogle nye mere tidssvarende virksomheder der producerer produkter der kan sælges - støtter man dem med skattekroner sker ingen udvikling efter min mening
HELT HELT enig..!
Ligsom Roskilde Bank - Det kan bare ikke være rigtigt at skatteborger skal betale gildet for dårlige forretningsmænd, der iøvrigt kan leve at deres pension restenaf livet.!! Det er direkte pinligt at at der kræves saltvandsinsprøjtninger i milliard-klassen, når virksomhedsledere/bestyrelser ikke har været innovative nok/fulgt med tiden og trimmet deres organisation. Man bør vide hvornår en "supertanker-sejlrute" skal justeres eller helt lægges om. Dårlig ledelse har intet med skatteborgere at gøre - Punktum..

Der er sgu ingen der hjælper den lille selvstændige mand når han går på røven fordi han kom til at investere i en forkert bank/produkt.

Men når det så er sagt så er det jo ikke ligefrem en hemmelighed at diverse regeringer subsidierer nationale interesser, uanset om de er gode eller ej det stopper man nok aldrig..

Anyways min filosofi er = Det som ikke kan stå må falde
__________________
Lars T
______________________________
Smid mig en PM hvis du har brug for en hånd med vinterkonserveringen..
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 114,570
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, BooneAmare
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 20:15.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden