Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 545
2 medlemmer og 543 gæster
Phillipgisse, Richardlek
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #17  
Gammel 13-01-2013, 18:00
megelundo megelundo er offline
Amfibiedyr
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2011
Bopæl: Silkeborg
Indlæg: 217
Om det viste resultat er som forventet ved jeg ikke. Jeg er dog ikke videre imponeret over resultatet, og vil tro at samme resultat vil kunne opnåes af de fleste andre rengørings midler til formålet.

Jeg har i en del år brugt kalescherens fra Biltema. Og det har jeg været udemærket tilfreds med. Det er noget billigere end andre produkter jeg har set.

Men må dog indrømme at jeg for 2 år siden fandt den, syntes jeg selv, ultimative måde at rense kaleschen på. Her er fremgagsmåden.

Jeg lægger en pressenning ud på mine belægningssten. Så spreder jeg kaleschen ud ovenpå pressenningen, og gennemvæder fra begge sider med en blanding af varmtvand og kalesche rens. Så får det lov at ligge i noget tid (ca. 15 min).

Så tager jeg min højtryksrenser og slutter til et blandingsbatteri og justere temperaturen til ca. 35..40 C varmt vand. I stedet for at anvende den normale dyse på højtryksrenseren, så montere jeg min terrasse renser der hører til min højtryksrenser....Og så er det bare at gå igang.

Jeg ved godt at det er lidt hårdt ved pressenningen, men den bliver fuldstændig som ny efter sådan en behandling. Rent faktisk har jeg 2 gange fået den besked at det ser godt ud med sådan en ny pressenning....Og den er faktisk fra 2002.
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 114,521
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, Bogdanryr
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 13:37.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden