Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 604
1 medlemmer og 603 gæster
prednisone pill 20 mg
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #18  
Gammel 30-08-2010, 19:49
Lindegaard Lindegaard er offline
Kaptajn af eget skib
 
Tilmeldelsesdato: Aug 2010
Bopæl: Køge
Indlæg: 378
Citér:
Originally Posted by nytdrev.dk Se indlæg
Nej, måske ikke nedgøre sælgers båd, men alligevel gøre vedkommende begribeligt, at der også findes andre både i samme genre til gunstige priser....

IMØ er det altid en god ide, at holde tingene op imod hinanden - ergo, hvad er fordele og ulemperne ved de ønskede både.

Måske det var en ide, at kigge efter andre både i samme klasse fremfor at fokusere kun på Birchwood TS37 ? Bevares, TS37 giver tilsyneladende meget for pengene, men det er også både der snart fylder 25 år.....
Har set efter andre både, tro mig, men kan simpelthen ikke finde nogen med den agterkahyt og samtidig et dinette, en rimelig salon osv. de findes med garanti.. tættest er fairline 36 turbo, men jeg ved ikke hvilke mærker der har producered noget lignende så hvis du har et bud så lytter jeg gerne.. ;-) har forsøgt at finde en yacht database hvor man kan søge på agterkahyt osv, ligesom man kan specificere helt specielt på fx bilbasen, men uden held... please.......... kom med et bud...... ;-)
Er ikke i panik..
Selv både på 25 år kan være i orden specielt hvis de er passet og nyt interiør, el osv... refurbished hedder det vist.. så det skræmmer mig sgu ik... regner aldrig med at skulle ha en anden, den bliver hængende på mig, eller omvendt he he...
Fordelen ved køb i eu er bestemt en billigere pris, men den skal også lige transporteres og mon ikke det koster 30 - 40 K, med mindre man kan finde en billig skipper..

Hvad ville menig mand tænke som budspris, når blot man ser på billeder og bådens stand og udstyr??
Min første indskydelse før jeg så den live var at den ikke skulle koste mere end 650K..
__________________
Birchwood TS 37, 1988.
1 x BMW 180 Hk (nu med ny varmeveksler 2011)
1 x Mercruiser 180 Hk
(Samme blok de er bygget over).
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 114,510
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, prednisone pill 20 mg
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 10:19.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden