Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 367
8 medlemmer og 359 gæster
Dargothnulse, Fordrow, Goranboiblecok, GrimEvems, StevenNic, Thomasmum, Umulnoggedo, Ørskarr 27
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 08:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #12  
Gammel 31-01-2009, 11:36
Horizonblue's Avatar
Horizonblue Horizonblue er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Nov 2008
Bopæl: Sorring
Indlæg: 952
Citér:
Originally Posted by Albjerg Se indlæg
Har været inde og se på Correct Craft's "almindelige" speedbåde - uha de er fede! Men deres ski-både er osse rigtig spændende. Kan godt lide konceptet med centermotor og fast aksel.
Ja, jeg synes også at der er et eller andet over konceptet med en motor i midten og skrueaksel. Helt tilbage i 1993 stiftede jeg for første gang bekendtskab med en Correct Craft Ski Nautique, jeg havde en klassekammerat som stod meget på vandski dengang.

En dag var jeg med ude i klubben, jeg prøvede ikke vandski, men var med i båden. Den var helt ny dengang og jeg blev faktisk overbevist om, at det var en ret fed båd.

Tidligere var det absolut kun drevbåde der virkede for mig. Men efter de ture jeg fik der, var jeg solgt. Det er egentlig først de senere år, at de er til at komme i nærheden af for penge. Når jeg kiggede på de få, der var til salg tidligere, var de som regel alt for dyre og samtidig meget brugte og slidte.

Det sidste er ikke noget problem, men prisen skal være derefter.

Det skal helst være bådene fra starten af 1990'erne, de er fedest synes jeg, dem fra 80'erne ser for gamle ud.
Attached Images
File Type: jpg page01.jpg (120.1 KB, 0 views)
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 111,391
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, Ørskarr 27
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 20:50.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden