Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 506
2 medlemmer og 504 gæster
Josephalkar, RaymondSag
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #30  
Gammel 18-10-2008, 08:52
BrianL BrianL er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Oct 2008
Bopæl: Næstved
Indlæg: 668
Citér:
Originally Posted by Lars T Se indlæg
Ja lige præcis det var jo det denne tråd handler om Hvis denne metode kan anvendes så er der rigtig nemt.!

Har lige kikket i manualen (igen igen) og det er "kun" disse t-fittings der skal afmonteres.. jeg antog at det hul frostvæsken skulle hældes ned i var der hvor termostathuset sidder. Det er jo ikke så tit jeg kikker ned til motoren..

Jeg ved dog ikke om jeg har mod på metoden, da det er første gang jeg gør det selv, selvom jeg har kikket en del overskulderen
Ps - jeg skal lave det på to 4.3'ere, to 5.7'ere en 7.4'er og en 8.2'er, så det bliver nok at se til
Hvis du skal konservere mange motorer så synes jeg at du skal bruge en metode med at lade motoren selv suge kølervæske
Der er ikke T fittings på alle termostathuse. Så for de fleste motorer skal du afmontere termostathuset, og selvom det ikke er det store problem så har ENN ret i at det er mere tidskrævende.
Der er flere metoder til at lade motoren suge kølervæske som allerede diskuteret her på Fenderen.dk.
Jeg har læst om flere i USA som bruger en 20-25 liters dunk med kølervæske og stiller den på badeplatformen med et udtag i bunden af dunken med en slange monteret som går ned til ørevarmerne, men hver sin metode til dette
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 114,493
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, Johnnyopips
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 06:26.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden