Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 459
3 medlemmer og 456 gæster
Charlesenece, Ernestevize, pill
Fleste brugere online var 755, 14-05-2024 at 02:13.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #193  
Gammel 23-12-2011, 15:26
MortenBP MortenBP er offline
Amfibiedyr
 
Tilmeldelsesdato: Aug 2011
Bopæl: DK
Indlæg: 227
Kære alle.

Jeg har stået på sidelinien, og stille og roligt set denne tråd glide mod afgrunden. Nøj hvor jeg krummer tæer over at vi kan skrive sådan til hinanden, i hvad jeg (indtil nu) opfatter som et godt og seriøst bådforum.

For at sige det ligeud, så synes jeg flere af jer opfører jer som en børnehave, og I burde skamme jer på det groveste.

Vi burde være voksne nok, til at kunne debatere i en sober tone, vel vidende at modtageren af vores beskeder ikke kan se vores ansigtsudtryk og glimt i øjet, og måske heller ikke kender vores humor. Hvis der er en chance for, at det vi skriver kan misforståes, - så bliver det det sikkert nok.

Har dette forum ikke en moderator? Jeg synes vedkommende burde være skredet ind for længe siden.

Jeg forstår godt hvis Ralph er ved at ryge i luften, over hvad der er blevet skrevet. Jeg forstår dog ikke, at han ikke lige drikker en stor weissbier, og tænker sig grundigt om, inden han trykker 'besvar'. Når jeg læser indlæggende forestiller jeg mig en tysk mand med stort overskæg som er knaldrød i hovedet og sidder og råber 'Donnerwetter' og det som er langt værre!

Men jeg er helt uforstående overfor særligt Peter, og til dels også Fletchers angreb på Bavaria. I har intet med den verserende sag at gøre, men holder jer ikke tilbage med at skyde mod Ralph hvis chancen er der. Problemet her, er blot at I skyder med løst krudt. Hvis I sidder og gemmer på noget, så kom dog frem med det, eller ti stille. Det andet kan vi ikke bruge til noget.

Jeg skal lige gøre opmærksom på at jeg ikke kender nogle af jer i virkeligheden, så denne opsang er udelukkende baseret på mit indtryk af jer i denne tråd.

Jeg vil opfordre til, at vi får noget julefred i denne tråd, og at vi alle lige læser vores indlæg igennem inden vi klikker send. Fenderen.dk har indtil videre været en meget positiv oplevelse for mig, og sådan forventer jeg også det bliver ved med at være.

Til slut, vil jeg opfordre Ralph til at revurdere sin udtræden som bruger af Fenderen. Det er vel ikke Fenderen.dk du har problemer med, men blot et par af dens brugere? Der skal gerne være plads til alle!

Rigtigt god jul og godt nytår til alle!
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 115,106
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, pill
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 06:49.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden