Fenderen.dk
 



Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 530
0 medlemmer og 530 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Emne: High five
View Single Post
  #2  
Gammel 10-06-2010, 22:17
NarkoKrig NarkoKrig er offline
Gast
 
Tilmeldelsesdato: Oct 2008
Bopæl: Jyllinge
Indlæg: 267
Citér:
Originally Posted by FletcherV8 Se indlæg
Vil have en highfive prop... men hvis min prop str er 14 1/4 23 nu kan jeg købe en 5 bladet og tage samme mål eller skal jeg mon nøjes med en p21 for at være sikker ??? har nogen erfaring med prop str i hf? gider ikke høre at det er et dårlig valg og spild af penge og at flere andre stål props er bedre valg, for har besluttet at prøve en hf......??? kom glad
Nu er det en v6'er jeg har testet på, men min erfaring sagde mig jeg faktisk skulle gå op i pitch fra min 3 bladet.

havde en 21P 13 3/4 Diameter Vengeance på, smed så en 21P 13 3/4 Diameter High-five på, den tog for mange omdrejninger. Jeg lånte så en 25P 13 3/4 Diameter High-Five, der tog for få omdrejninger.

Så uden at skulle gør mig klog generelt, er min erfaring at der skal en pitch op i high-five, hvis det er samme diameter og 3 bladet du kommer fra.

Jeg må dog indrømme jeg selv er lidt forvirret i dette emne, da jeg pt har en 21p 14 5/8 Revolution4 (4 blade) som er større end min 3 bladet Vengeance, men de tager samme rpm. Dog er Revolution til dags dato den bedste propel jeg har testet

Mangler dog stadig at teste en 23P High-Five, som jeg er sikker på er størelsen jeg skal have. Men Revolution giver mig alt hvad jeg kan ønske i optræk, planing osv uden at gå på kompromit med topfart.


__________________
Tahoe Q4L
MerCruiser 4,3L MPI
Alpha One Gen2 1.62
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 114,568
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, zestoretic price
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 14:04.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden