Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 606
0 medlemmer og 606 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Emne: Sommervejr
View Single Post
  #15  
Gammel 01-06-2010, 22:12
Norvik20"'s Avatar
Norvik20" Norvik20" er offline
Kaptajn af eget skib
 
Tilmeldelsesdato: Jul 2009
Bopæl: 8860 Ulstrup
Indlæg: 381
Ganske morsom tråd at læse, denne her.
Og ja det har været rigtig dejligt vejr idag. Lige indtil jeg besluttede mig for at slå græs, så blev det godtnok for varmt.
Fik det dog slået, og så var det sgu guld med en kølig et skyggefuldt sted i den græsduftende have.

Fredag sejler jeg fra Hobro, og jeg har først tænkt mig at komme hjem engang i løbet af søndagen.
Klubben har arrangeret en fællessejlads til Kongsdal havn, hvor vi mødes fredag for at hygge, grille og overnatte.
Lørdag stikker jeg så derfra, og så har jeg et helt døgn på fjorden til hygge, fiskeri (og her vil jeg godt lige indskyde, at med min bådtype er der jo ingen 0.5promille spritgrænse!), og en overnatning mere, denne gang ude på fjorden.

Og jeg glæder mig til den første lune, tørre webasto-nat og morgen i kahytten..! Jeg har regnet lidt på hvor mange overnatninger jeg skal have, -sat op imod hvad webasto'en kostede.. før prisen pr. overnatning bliver ubetydelig.
Det skal man lade være med..!

Jeg har forresten bestilt LED-pærer til hele båden, derefter kan jeg max trække ca.16-17 watt i strøm, når al lys på og i båden er tændt. Inklusive lanternerne! Lamperne i kahytten alene, brugte før op til 40watt. Nu kan jeg tænde dem alle for bare sølle 2.4watt.
Kommer da til at se hyggeligt ud når jeg ligger ude på fjorden om natten, med lanternerne tændt..

Mvh
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 114,572
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, GGPokerOK
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 02:18.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden