Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 530
2 medlemmer og 528 gæster
Irinbgg, Veronafog
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Emne: Skiferie?
View Single Post
  #28  
Gammel 27-11-2009, 15:28
NarkoKrig NarkoKrig er offline
Gast
 
Tilmeldelsesdato: Oct 2008
Bopæl: Jyllinge
Indlæg: 267
3 Dale

Jeg tager afsted til de tre dale (8 gang) i frankrig med en kammerat, da Kæresten har valgt at tage en-to uger som skiguide i år (mest for at spare pengene og komme på ski alligevel). Jeg må indrømme det var fristende, men jeg kunne ikke overskue at skulle passe på en hel flok gymnasie elever, vil hellere brug min tid på ski.

Så har fundet en mindre kendt by, hvor vi får en lejlighed til 980 kr pr person for en uge det er lige til at overkomme, selv om det tager 25 min med kabinen før man er i ski området.

Jeg har selv ski, men er også afsted i snit to uger om året, og planen var 1,5 måned til Canada i år, men det blev sløjfet for denne gang da vi "kom til" at købe hus istedet.

Er man afsted 1-2 gange om året så er egne støvler et must, det betyder bare så meget og lad nu være at hoppe ned til den nærmeste sportsshop og køb, de har ikke begreb om hvordan støvler skal passe. Har selv købt hos snowfun i roskilde, og fik den bedste betjening ever, og støvlerne har aldrig siddet bedre (er på støvle par nr 7 over 25 år på ski).

Vil man have egne ski kan jeg anbefale "Fischer RX8 Fire" der gennem mange år er blevet rost til skyerne, og er det bedste piste ski jeg har haft på fødderne, de fås ned til 2200 incl bindinger.
__________________
Tahoe Q4L
MerCruiser 4,3L MPI
Alpha One Gen2 1.62
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 114,568
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, zestoretic price
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 13:39.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden