Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 494
0 medlemmer og 494 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 755, I dag at 02:13.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #8  
Gammel 19-03-2011, 21:14
karlsen karlsen er offline
 
Tilmeldelsesdato: Feb 2011
Bopæl: Nordjylland
Indlæg: 8
Citér:
Originally Posted by Lars T Se indlæg
Super og mange gange tillykke med den
Kan du fortælle lidt om forløbet?
Var der noget som skulle kikkes godt igennem? Noget du studsede over eller lign.?
Nu var det vores første båd, og vi havde snakket om at købe hos en forhandler. Men kunne ikke lige finde en båd hvor vi syntes pengene passede med kvaliteten af båden. Men så var der en Ørnvik i gul og gratis. Så vi blev enig om at køre ned at kigge på den. Og jeg ved ikke om det var vores første eller hvad det var, men vi følte at dette var båden vi skulle eje. Nu har vi ikke erfaringer med båd, men jeg er udlært mekaniker, og har da lidt for stand på biler. Og ved at førstegangs indtryk plejer at passe meget godt. Så jeg aftalte en pris med sælger, og at han skulle sørge for at traileren blev synet og om reg. Så jeg har hentet båden i dag, og det er gået fint med handlen, der var dog en rulle på traileren som sælger ikke nåde at skifte men jeg fik penge af sælger for at selv gøre det. Efter vi så er kommet hjem har jeg dog set at skruen er lidt skæv på det ene blad, men hvad. Det er jo en brugt båd, så nu prøver at sejl en tur i morgen. Og se hvordan det hele køre.

Men der er vel altid et eller andet man vi have lavet om, som ikke lige er i ens smag, osv.
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 115,015
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, Pedroerulk
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 04:51.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden