Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 559
2 medlemmer og 557 gæster
Bogdanjsc, DarmokBem
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #8  
Gammel 08-10-2014, 08:58
Linda Linda er offline
Amøbe - tæt på vandet
 
Tilmeldelsesdato: Oct 2014
Bopæl: Nordsjælland
Indlæg: 14
Jeg har min båd forsikret hos Tryg med rabat gennem småbådsklub.
Men man er da altid på udkig efter om man kan spare, så jeg var da også lige inde og læse om den der sejlerforsikring.dk på bronzevilkår, som der bliver henvist til i tidligere indlæg. De kan godt være der er noget at spare, men det første jeg falder over i forhold til min forsikring hos Tryg er, at min trailer ikke er medforsikret. Ved at udfylde omkring et tilbud kan man så tilvælge trailerforsikring op til 20.000 kr i erstatning. Men det betaler man vel så ekstra for??
Jeg kan heller ikke se, at man er sikret bugsering, hvis man går i stykker, mens man kører med sin båd?? Hos Tryg får jeg kørt min båd hjem, hvis bil eller trailer går i stykker under kørsel - også i f.eks. Sverige.
Lige omkring forsikring tror jeg, at man skal læse ALT igennem og ikke kun kigge på priser. Det er nemt at finde en billigere forsikring - men oftest får man hvad man betaler for. Uden at nævne navne på andre forsikringer har man gennem årene set adskillige sager fra især et selskab, som busede frem med billige forsikringer - de dækkede bare røven af 4. division, når folk havde brug for deres forsikring.

Jeg har så lige fået et tilbud fra sejlerforsikring.dk - de er ca. 1500 kr. dyrere end den forsikring jeg har ved tryg idag på dårligere vilkår omkring trailer og bugsering. Så jeg bliver helt sikkert hvor jeg er

Sidst redigeret af Linda; 08-10-2014 kl. 13:49.
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 114,560
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, Bogdanjsc
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 22:37.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden