Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 565
1 medlemmer og 564 gæster
RaymondSag
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #7  
Gammel 02-01-2011, 21:34
Peter508
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg tilhører blå stue....trods det at jeg lige pt har en helt generel politikerlede.

Jeg er så super træt af at der bliver ført valgkamp, og at det har der været ført i rigtig lang tid nu. Så lige nu er jeg næsten der, hvor jeg vil sige kom bare med et systemskift, bare denne forbandede valgkamp vil slutte, og vi igen kan få ført noget real politik i DK, og ikke menings politik dannet på baggrund af opunions undersøgelser...

Når det så er sagt, så er der for mig 1 altoverskyggende tema, som også 110% afgører hvor jeg sætter mit kryds, og det er den økonomisk førte politik.

Skåret helt ind til benet så må vi fra blå stue erkende 2 ting...
1) det globale økonomiske opsving har V-K-DF nok haft en minimal indflydelse på.
2) den indflydelse de trods alt har haft, har de haft ud fra en økonomisk politik med Lykketoft som ophavsmand.

De har så heller ikke haft den helt store indflydelse på den globale finans krise.

Der hvor de dog har haft indflydelse, det er på måden der er blevet styret igennem denne krise. Og nu når vi efterhånden ser lyset for enden af tunnelen, og tallene igen går den rigtige vej. Så synes jeg faktisk at regeringen har gjort det rigtig godt. De har formået at styre os væk fra den helt store afgrund, så vi ikke har oplevet tilstande som eksempelvis Tyskland, USA eller 1 af de værre Grækenland....

Og hvis man skærer igennem de 95% bullshit der kommer fra begge lejre, så virker det meget på mig som om, at der er mere handlekraft og mere real politik bag blå stue, end der er bag rød stue og deres "vi forhandler først når vi er kommet i regering" planer....
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 114,570
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, BooneAmare
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 20:55.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden