Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 581
2 medlemmer og 579 gæster
Matthewsmott, Robertniz
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #14  
Gammel 05-01-2011, 10:12
Peter508
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg sad og læste hele Socialdemokratiets principprogram i går

Få dig nu lige et liv...

Derudover har jeg stor respekt for hvad S har betydet for Danmark igennem historien. Det er ikke ligefrem højrefløjen der har ført os ud af middelalderen

Ja S har betydet meget, men det har de i kraft af det samfund vi var dengang. Dengang hvor fagforeningerne skulle slås, og talmæssigt arbejderne var klart i overtal. Det samfund har vi bare ikke mere i dag....

Udover det så har det historisk set altid været således, at S kommer til magten, får fyret en masse penge af i perioden, hvorefter at V-K kommer til og skal starte med at rydde op efter S....kartoffelkure og diverse...
Ligeså sympatisk Anker Jørgensen var som statsminister, ligeså katastrofal var den økonomiske kurs....

Jeg stoler ganske enkelt ikke på den røde fløj, det virker mig en tand for "vi vil partout i regering desperat" det de kommer med i tiden. Som jeg skrev tidligere er jeg røv træt af valgkamps politik, og glæder mig til vi igen får real politik, uanset hvilken fløj der nu måtte rende med taburetterne...

Men nu er politik i dag meget et person spørgsmål, og der synes jeg bare at der er rigtig langt imellem rigtig gode statsminister kandidater. For Lars Løkke er bare ikke statsmand materiale, og det taber han rigtig meget på i medierne. Der er Helle trods alt bedre, uden at jeg på nogen måde synes at hun er prangende...

Jeg tror faktisk at blå stue kommer til at tabe valget på lige netop person spørgsmålet...

Og jeg forudser...at rød stue vinder, sidder 1-2 valg perioder, Lars Løkke går af, Kristian Jensen kommer til, og han bliver den næste statsminister fra blå stue....

Efter min mening er Kristian Jensen kniv skarp, og han gør det godt på skærmen, hvor han brænder godt igennem. Han er efter min mening en rigtig statsminister kandidat....Udover ham er det lidt tyndt med fornuftige kandidater, Margrethe Vestager er nok den eneste anden jeg lige kan komme i tanke om, som jeg synes har potentiale....
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 114,575
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, ronnieto2
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 06:55.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden