Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 581
0 medlemmer og 581 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #19  
Gammel 05-01-2011, 14:43
Chribs
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citér:
Originally Posted by Ulman Se indlæg
Det tror jeg altså ikke du har ret i.
Så vidt jeg ved er Danmark raslet ned på næsten alle de ranglister der er værd at beskæftige sig med. OECD's liste over velstående lande, uddannelsesniveauet osv. Det er rigtigt at vi ikke er havnet i så store vanskeligheder som Grækenland og Spanien, men jeg har det indtryk at Danmark har klaret sig relativt dårligere igennem de seneste år end mange af dem vi sammenligner os med. Og det har jeg ikke fra udtalelser fra venstrefløjen :-)

Men lad os se nogle tal, hvis der da findes nogle uafhængige man kan stole på.
Jeg påstår ikke at regeringen har gjort det fantastik, jeg påstår at det er en myte at der er blevet skåret massivt ned over hele linien.

Jeg kan af gode grunde ikke dokumentere det mere end du kan dokumentere det modsatte, dette vil nok bliver for omfattende for os begge.

Så jeg stoler på at de papir som regeringen fremligger hver gang at det bliver påstået at skoler os hospitalvæsnet er blevet udsultet siden 2001, og som beviser det modsatte, er sande, ellers ville det nok have været fremme at reporterne er forfalskede, og der har ikke været sådanne ting fremme.

Der kommer kun hvergang de samme udokumenterede påstånde om udsultning af vælfærden, samtidig med at der meldes om rekord mange ansatte i det offentlige, også på skoler og hospitaler...

Og med hensyn til OECD liste og mange andre sådanne ranglister, de viser jo som regel det man ønsker de skal vise, så dem tillægger jeg ikke meget tiltro.

Jeg indrømmer at jeg ikke selv sidder på det yderste af grenen, men de jeg kender med mindre vellønnede job, har ikke mig bekendt fået det værre under denne regering, selvom der altid vil være undtagelser, det kan desværre ikke undgåes.

Sidst redigeret af Chribs; 05-01-2011 kl. 14:50.
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 114,574
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, kristymc1
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 04:59.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden