Fenderen.dk
 
GPS Tracker til Bil, Båd, MC

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 557
1 medlemmer og 556 gæster
Edwardapown
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #10  
Gammel 26-06-2009, 15:07
Peter508
Gæst
 
Indlæg: n/a
Når du nu har ca. 80.000 dkr. til rådighed ( 10.500 Euro ), så er der rigtig mange både med alt det du søger at finde i eksempelvis Tyskland.

Du skal dog være opmærksom på transporten, enten det er i form af en trailer båden står på, eller det er med en vognmand...

tyske trailere må du ikke køre med i DK.

Men nu skrev du at du har en bådplads, så jeg går ud fra at den skal ligge i vandet. Som en tommelfinger regel skal du regne med ca. 5-10% af bådens indkøbspris til årlig vedligehold.

Det er ikke billigt at have båd.....

Hvis du kaster dig ud i at købe båd i Tyskland, kan du søge op til 13.000 Euro klassen, og få dig forhandlet ned i dit prisleje. Et godt råd ved handel i udlandet er "hvis noget lyder for godt til at være sandt, så er det typisk også det"....

Spørg meget ind til historikken på en given båd, servicering o.s.v. Spørg altid efter flere billeder end der er i annoncen, aftal pris, under forudsætning af at alt er som aftalt, inden du tager ned for at kigge på båden...Og....OVERFØR ALDRIG PENGE INDEN DU HAR SET BÅDEN....

Jeg har handlet nogle gange i Tyskland, og har både haft trailer med hjemmefra, ligesom jeg har fået vores nuværende båd fragtet hjem med en vognmand. Skulle du få brug for det, har jeg navn på en god og billig tysk vognmand.

Nåh ja....velkommen til.
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 114,565
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, adrianjl3
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 07:15.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden