Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 324
7 medlemmer og 317 gæster
Juliodup, miteenhah, pemapeent, Shakyorhal, StevenNic, Thomasmum, UmulIdearma
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 08:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #4  
Gammel 11-07-2019, 09:26
BrianL BrianL er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Oct 2008
Bopæl: Næstved
Indlæg: 668
Citér:
Originally Posted by Christopher Se indlæg
Tak for tippet BrianL. Jeg har snakket med Finn som dog er meget ophængt for tiden. Han nævner, at der er endnu et lille filter i forbindelse med benzinpumpen. Dette kan stoppe til særligt, hvis der har været saltvand i benzinen og pumpehjulet tærer.
Der er en fyr på Youtube som har haft præcist samme problem som mig og det løste han ved at rense dette filter samt pumpe. I morgen prøver jeg at gøre det samme.

Når det kommer til saltvand i benzinen. Da jeg skiftede vandudskilleren var den fyldt til randen med væske. Det var svært at afgøre om det var vand eller benzin. Er det normalt?
Der burde normalt ikke komme saltvand i benzinen, måske kondensvand fra tanken, men alt er muligt.

Du kan godt se forskel på vand og benzin, de blander ikke, vandet perler ligesom seperat fra benzinen. Benzin har nprmalt en svag farve, mens vand er klart (med mindre det er snavset).
Du kan også lugte om det er benzin.
En vandudskiller er normalt bare et filter, hvor benzinen løber igennem. Det virker som vandudskiller ved at benzin er lettere end vand, så vandet vil samles i bunden af filteret, og så længe der ikke er for meget vand i, så vil motoren få "ren" benzin.
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 111,360
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, Shakyorhal
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 18:59.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden