Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 554
1 medlemmer og 553 gæster
Gordonsaill
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #22  
Gammel 15-10-2010, 12:13
mpa mpa er offline
Landkrabbe
 
Tilmeldelsesdato: Aug 2009
Bopæl: midt jylland
Indlæg: 90
Talking hej

Citér:
Originally Posted by Chribs Se indlæg
Hejsa. Jeg syntes det kunne være intressant at høre hvad i forskellige brugere herinde har for planer med jeres både denne vinter...

Jeg skal selv have lavet følgende:

Monteret en Faria timetæller og en batteri-tilstands måler, samt/måske en ny omdrejningstæller..

Og jeg har en ny Garmin 421 S liggende med kort over Danmark samt topo-grafisk kort over søer m.m der skal monteres sammen med en ekko-lods transponder...

Så skal jeg have skiftet min kabelstyring ud med hydraulisk styring, det bliver typen med slanger der ikke flytter sig...

Og jeg skal have et rustfrit L formet beslag til en el-påhængsmotor monteret

Og måske Smart-tabs hvis de kan være der for de udhæng/pods båden er fremstillet med på hver side at påhængsmotoren..

Og min Brenderup-trailer skal jeg have vejet op til 1300 kg ved at skifte akslen og påløbsbremsen samt fælge/dæk, altsammen er købt og er godkendt til 1300 kg, og så skal den til syn samtidig med....

Så har jeg også købt en Bimini-top det skal monteres, og endelig vil jeg have udskiftet det stof der dækker for batteri-rummet med en hvid plade af enten plast eller lakeret alu.

Jeg mangler kun at købe hydralikstyringen, evt. Smart-tabs og evt. omdrejningstælleren, resten har jeg fået købt..
Men jeg er lidt i tvivl om omdrejningstælleren, da jeg ikke med sikkerhed ved om den er defekt eller det er en forbindelse der driller, det skal jeg lige have tjekket først på den ene eller anden måde....

Så jeg har lidt at få tiden til at gå med, så må jeg se hvor meget jeg egenligt får nået inden sæsonen starter igen . . .
jeg synes ikke der står noget om ce godkendelse?.
__________________
campion 580 chase
evinrude 250 ho
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 114,525
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, Brantsmoomasar
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 15:53.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden