Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 245
3 medlemmer og 242 gæster
agrohimnmq, agrohimyez, Wonderball3wek
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #13  
Gammel 30-06-2014, 22:25
Mark B. Mark B. er offline
Amøbe - tæt på vandet
 
Tilmeldelsesdato: Dec 2013
Bopæl: Anonym
Indlæg: 11
Citér:
Originally Posted by Miss Mancini Se indlæg
Og det er en forretning, hvor vi sidste år omsatte for 275 mill. DKK., udelukkende ved at få kunder i de forskellige tråde på fenderen, BG og BS...

Det tyder på at du allerede på folkeskolernes første sommerferiedag keder dig bravt i det sønderjyske...

... men du kan ikke benægte at du driver en forretning (som du ganske vidst har solgt, men til familie som det ser ud til?) der sælger netop de ting som du foreslår manden at udskifte.

Tilgengæld kan du åbenbart godt klandre mig for ikke at vide noget om bådes sejlegenskaber, trods at jeg er vokset op i et maritimt miljø og allerede i en tidlig alder har sejlet i mange store som små både og har oplevet tilsvarende i rigtig mange af disse både og dermed bidrager med noget real erfaring og ikke noget du har læst på nettet (jeg regner ikke med at du sejler så meget med den båd du ofte omtaler og åbenlyst har store problemer med, trods at du forhandler de ting der skal til for at få den til at sejle korrekt )

Uden alle dine indlæg på BG, BS og Fenderen.dk igennem årene havde du vel næppe den samme forretning som du har i dag - det kan selv du ikke benægte

Jeg bidrog med min erfaring og gjorde opmærksom på at du står bag disken i en forretning der sælger netop de ting som manden måske mangler og derved kan gøre dine indlæg farvede. Lad det derefter være op til manden selv at vurdere om han skal have skiftet alle de dele, eller som jeg skriver, lad ham indhente andre autoriserede bådmekanikeres meninger Længere er den vel ikke, Rolf?

P.S. - Hvis min telefon i de kommende mdr. ringer og jeg bliver truet, kan jeg regne ud det er dig Rolf - det var samme stunt du lavede med mig for nogle år tilbage på BS hvor du også ringede og truede mig til at slette et negativt indlæg om din dengang nystartede virksomhed Og jeg er iøvrigt ikke nogen skoledreng længere

Sidst redigeret af Mark B.; 30-06-2014 kl. 22:38.
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 114,853
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, Wonderball3wek
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 22:54.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden