Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 509
4 medlemmer og 505 gæster
BlazeJart784looda, BlazeUid485lausy, GanckaChorilt, UgoTrics
Fleste brugere online var 755, igår at 02:13.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #52  
Gammel 16-01-2011, 11:02
Peter508
Gæst
 
Indlæg: n/a
Dette er min 3. Ford vogn, den 1. ( Sierra cosworth ) var en superfed bil, som jeg virkelig var glad for. Det var samtidig min sidste "privat" vogn...

Den 2. havde jeg i 6 måneder, da jeg skiftede job for ca. 3 år siden. Jeg kom fra den nye Passat og var alt andet end begejstret for den Mondeo.

Dårlig samlet, kedelig kabine i det hele taget en kedelig bil....Lige bortset fra motoren som jeg ret hurtig blev meget begejstret for. På daværende tidspunkt havde jeg stadig speedbåd på trailer, og Mondeo'en løb bare afsted med den....

Da den nye Mondeo så kom, var jeg ikke et sekund i tvivl. Designet var langt om længe blevet flot, kabinen er lækker og behagelig at sidde i, udstyrs niveauet er helt perfekt, ja og motoren er stadig fantastisk. Jeg har haft 5 biler fra ny af, og denne er absolut den bedste jeg har haft.

Med hensyn til de der koreanere kontra om tyskerne er bedre kvalitetsmæssigt....Så må jeg bare sige, at jeg kører ca. 65 - 70.000 km om året, og jeg ser dagligt 10 - 15 - 20 år gamle Audi'er / Mercedes'er - Fordvogne osv....Men det er dælme et særsyn at se en 10 år gammel Hyundai....

Jeg har en kammerat som har en Sonata, købt fra ny for 1 1/2 år siden og han er godt nok ked af den. Den larmer, den rasler og han føler ingen køreglæde når han kører i den....

Han købte den grundet prisen, også at han er en stor mand, og der er en del plads i den....

Men som med så meget andet så er biler også et spørgsmål om religion, og man kan finde dårlige eksempler ved alle bil mærker....
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 115,061
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, GanckaChorilt
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 12:15.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden