Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 586
3 medlemmer og 583 gæster
BasirImponia, Levfwm, SanulBow
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #36  
Gammel 02-05-2014, 22:11
Peter508
Gæst
 
Indlæg: n/a
Se lille Ralph der er et par forskelle du skal være klar over, jeg har ikke sagt at du er stalker, jeg har heller ikke henvist til noget TV3 program eller andet...

Jeg har udelukkende sagt at jeg vil kalde dig et øgenavn som eksempelvis stalker...

Præcis som du fortsat kalder mig øgenavne. Og som sagt...hvis du fortsat insisterer på at kalde mig øgenavne, gør jeg det samme med dig, og det navn jeg har valgt til dig er......stalker.

Kom bare med din advokat det interesserer mig ikke en rygende fis, ligesom jeg på ingen måde kan skræmmes eller er bange for dig.

Du kan kalde mig inkompetent og alt muligt andet, men nu er jeg ikke helt inkompetent, og jeg tilfældigvis en del omkring markedsførings loven, og jeg ved at en hel del af det du skriver herinde ( ikke nødvendigvis lige om Velos ) men så meget andet, i bedste fald er på kant med markedsførings loven....du skal sikkert være glad for, at dine konkurrenter ikke læser med i et fora som dette, og at folk i øvrigt mest opfatter dig som en pause klovn...

Advokat....jesus christ....
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 114,550
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, BasirImponia
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 21:12.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden