Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 489
1 medlemmer og 488 gæster
AbbasGearold
Fleste brugere online var 755, igår at 02:13.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #35  
Gammel 26-12-2009, 23:48
Fletcher14's Avatar
Fletcher14 Fletcher14 er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Apr 2009
Bopæl: København
Indlæg: 624
Motorbådsklub i København eller Roskilde

Jeg er også interesseret i en ren motorbådsklub, hvad enten det er i København eller i Roskilde.

Jeg kender kun alt for godt til berusede mænd, der slæber deres hærgede krop fra værtshuset over til slæbestedet, hvor de truende råber, at de vil slås og forbyde mig anløb, selvom jeg anløber Sydhavnen så langsomt, at cylindrene tændingsbanker. Jeg trykker 112 klar på telefonen, har fyrværkeriet i nærheden og spørger til deres alkoholindtag, navn og tilknytning til havnen. Det viser sig gerne, at de fortryder og trækker sig.

Det er samme stemning i BKV lige på indersiden af slusen i Københavns Havn. Her har en større samling stærkt fordrukne eksbådejere forskanset sig - og tror, de bestemmer i løbet. Der bliver ofte råbt og gestikuleret. De har dog ellers selv forårsaget en del skade i havnen. Formanden har i beruset tilstand påsejlet andre både. En anden fik taget kørekortet af politiet, der ventede på ham ved hans bil. Kommunen blev da også så trætte af dem, at de fik inddraget deres klubhus og blev henvist til en ponton.

Jeg er bange for, at hysteriet kommer af utilfredshed, misundelse, alkoholmisbrug og mangel på sex.

Det ville være fantastisk, hvis man kunne finde sammen med andre, der godt kan li' både med motor.

Jeg har bemærket, at der på søkortet er mærket en motorbådsklub i Lynetten ved Trekroner ved Københavns Havn. Er der nogen, der kender til stemningen i den?
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 115,088
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, AbbasGearold
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 18:09.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden