Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 553
3 medlemmer og 550 gæster
Matthewsmott, Phillipgisse, Victorpki
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #3  
Gammel 10-11-2010, 22:43
Chribs
Gæst
 
Indlæg: n/a
Det er rigtigt at der er en masse forsikringsvindel, men sagen i denne tråd er nok ikke en af dem, for efterlysningen og teksten tyder på dette offer ikke er forsikret...

Og 50% svindel betyder altså at 50% ikke er svindel, så uanset svindel-sagerne er der rigtigt mange der oplever at de mister ting de holder af, og troede de havde fået sikret godt...

Jeg har selv fået en knallert stjåket da jeg var 16 og en bil da jeg var 25, og begge var kun ansvarsforsikret, det er sådan en utrolig følelse af afmagt og vrede der rammen en, det ved alle der har prøvet at blive bestjålet....

Angående gps tracker, de proff. tyveknægte kan måle om der udgår signal fra båden, og de holder blot jammeren tændt indtil signalet ophører eller de finder trackeren, med en jammer kørende har de jo al den tid der kræves....

Og med hensyn til straffen, så bliver forsikringsvindel jo også taget langt mere alvorlig af domstolende end tyveri gør, derfor er der en verden til forskel i den straf man får for selv utallige tyverier modsat forsikringsvindel hvor hammeren falder hårdt første gang ...
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 114,567
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, Thomastaw
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 10:46.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden