Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 578
2 medlemmer og 576 gæster
CurtisDal, Phillipgisse
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #66  
Gammel 06-02-2010, 19:18
Peter508
Gæst
 
Indlæg: n/a
Mine kommentarer var alene baseret på detailmarkedet og ikke deciderede produktionsvirksomheder som Danfoss og Linak, hvor disse virksomheder er underleverandører til mange brancher.

jo jo men tingene hænger sammen, og underleverandører leverer til detail handelen, på et eller andet niveau.

Netop sengemarkedet satsede Linak meget stort på for 5 - 6 år siden

Jeg kan jo så afsløre at "satsningen" på sengemarkedet startede i starten af 90'erne, med at der først blev oprettet en udviklingsafdeling med fokus på nye markeder, da det daværende store marked som var paraboler gled ud. Og at undertegnede iøvrigt arbejdede på Linak på daværende tidspunkt, og jeg var bl.a. med til at lave den første actuator beregnet til senge.

Udover det så spænder Linak's produkter og anvendelsen af actuatorer meget vidt, i dag er firma'et verdens omspændende, og meget atypisk ligger hovedsædet stadig i Guderup. Da jeg arbejdede der i starten af 90'erne, blev der lavet en 10 års plan, den var opfyldt efter 2 1/2 år...spændende og god arbejdsplads hvor jeg stadig har familie og venner der arbejder.
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 114,563
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, Denpokrhice
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 00:40.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden