Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 570
1 medlemmer og 569 gæster
Veronakzz
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #68  
Gammel 06-02-2010, 20:30
Peter508
Gæst
 
Indlæg: n/a
Linak´s fokusområde indenfor senge, var i mange år koncentreret omkring hospitals- og plejehjemssenge og ikke privatmarkedet

Det er helt korrekt men gynger og karruseller du ved

Og privatmarkedet både med senge og møbler generelt er jo steget kraftigt, så derfor gik Linak selvfølgelig også ind på det marked.

Men nu skriver du en del omkring motorer, Linak udvikler ikke og producerer ikke motorer, de har udviklet og producerer actuatorer. Motorerne de bruger til dette formål leveres af andre.

Bent Jensen udviklede actuator systemet sidst i 70'erne, da han havde overtaget hans far's værksted med 7 ansatte, og i dag har Linak omkring 1500 ansatte i ind og udland.

Privatmarkedet omhandlende møbler er kun en lille del af deres produktion. Kontor møbler, landbrugssektoren og eksempelvis nede i mit motionscenter når jeg er på løbebåndet og jeg sætter en stigning på, så er det en Linak actuator der får den til at løfte sig...osv...

Men nu er det her jo ikke en tråd om Linak, men Linak blev nævnt da de igen ansætter folk, hvilket de iøvrigt gør både i DK, men også på deres amerikanske fabrik.
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 114,567
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, Thomastaw
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 08:49.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden