Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 594
2 medlemmer og 592 gæster
Bogdanqoh, TerryTY
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #8  
Gammel 23-11-2011, 17:22
Ibber36's Avatar
Ibber36 Ibber36 er offline
Landkrabbe
 
Tilmeldelsesdato: Sep 2010
Bopæl: København
Indlæg: 85
Jeg kan også kun tilskrive mig Mic,s erfaringer med Eurotracker, har haft min i et år og den fungerer upåklageligt.

Dog skal det siges at Geofence funktionen kan give fejlalarmer, men dette problem er velkendt, det samme for alle andre GPS trackere i denne prisklasse og med samme type GPS.
oftest sker der en midlertidig forskydning af din GPS pos. op til ca. 200-300 meter, som skyldes ustabilitet i GPS signalet, der derved trigger din alarm.
se evt. nedenfor
------------------------------------------------------------------------------------------------------

Limitations of Geofencing

Usually, location-based service devices trigger the geofence notification when they have already crossed it. Notifications are usually not in real time so alerts that offer information about a trespassing incident or vehicle theft may not be the most reliable tracking individuals or vehicles.

Setting a small area to be surrounded by a geofence is not a good idea because fluctuating global positioning signals may cause false alarms. It is recommended that a geofence be set up around the largest area possible around the target location to get more precise notifications.
__________________
_______________________

Jesper W.

Mariah SX18 / 2006
Mercruiser 3.0L 135 Hk.

_______________________

Sidst redigeret af Ibber36; 23-11-2011 kl. 17:33.
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 114,519
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, Bogdanqoh
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 12:54.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden