Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 577
2 medlemmer og 575 gæster
Phillipgisse, StevenUsert
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #6  
Gammel 02-07-2010, 15:34
Chribs
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg har netop købt en Garmin 421S kortplotter til kr 2995,-

Jeg har besluttet at jeg vil have et G2 map med hele Danmark og syd Sverige til den, da jeg har lånt et sådant kort til min nye plotter og er blevet overbevist om det skal være et sådant...

Jeg har set der er flere til salg på DBA og G&G samt Ebay for helt andre penge end det de ellers koster ved en forhandler, de skriver at det er orginal kort, og på ebay skriver de også at det er i orginal indpakning osv...

Kan man regne med det er orginal software ? jeg vil ikke under nogen omstændigheder ende op med et pirat produkt, jeg formoder Garmin har rettighederne til de kort de laver. men jeg vil naturligvis også helst have kortet så billigt som muligt, jeg er jo ægte Jyde med alt det der følger med...

Hvordan tør de sælge de kort så åbenlyst hvis det er piratkort ? Jeg er lidt forvirret...

Jeg har som sagt i første omgang lånt et kort af en ven der også bruger Garmin i hans båd, men skal tilbagelevere det i næste uge, så jeg skal helst have købt et selv inden.

NB. jeg er blevet tilbudt et G2 over Danmark der er 2 år gammel for kr 1200,- er det billigt. Er der sket meget siden der gør at det er forældet ?
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 114,570
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, BooneAmare
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 23:03.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden