Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 579
0 medlemmer og 579 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #12  
Gammel 05-10-2011, 10:00
jan p's Avatar
jan p jan p er offline
Landkrabbe
 
Tilmeldelsesdato: Oct 2008
Bopæl: midtjylland
Indlæg: 65
Citér:
Originally Posted by nytdrev.dk Se indlæg
Bevares, man skal ikke sætte alle i samme bås, men jeg tror mange motorbådsfolk skal kigge på eget sejlmønster, inden de peger fingre af andre.....
Jeg er enig med Rolf.
Da vi var på fjorden i lørdags, lå der en speedbåd men nogle unge mennesker og trak med vandski lige ud for havneindsejlingen til Skive Havn. De lå og sejlede noget tæt på andre både i området.
Jeg havde lige fat i dem da de skulle have båden op, og jeg tror egentlig bare ikke de havde tænkt over at det kunne virke generende for nogen. De var bare ude for at have en fed dag på vandet, men de lovede at tænke over næste gang de tager ud. Der er jo vand nok.
Og så har sejlbådene jo ikke den manøvredygtighed som speedbådene har, så jeg kan godt forstå de bliver bekymrede når en planende båd kommer imod dem med måske 20 knob og først drejer af 50 meter før kollision.

Med hensyn til at hilse, tja enhver må jo gøre som han synes. Jeg hilser konsekvent på alle på vandet, ligesom jeg tit hilser på cyklister og fodgængere jeg ikke kender. Men da jeg ikke ved om jeg kan få brug for deres hjælp engang, vil jeg gerne gøre det bedst mulige indtryk når jeg har muligheden. Og så betyder det ikke noget for mig om de hilser tilbage. Det gør mig såmænd bare glad at vide, at jeg har behandlet andre som jeg gerne selv vil behandles.
__________________
Tahoe Q5i
Mercruiser 4,3 MPI
Alpha one
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 114,570
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, BooneAmare
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 20:31.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden