Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 561
1 medlemmer og 560 gæster
DarrylHix
Fleste brugere online var 755, I dag at 02:13.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #179  
Gammel 22-12-2011, 16:57
Manorwar
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citér:
Originally Posted by Peter508 Se indlæg
Jeg mangler sådan en thumbs up knap til indlæg lidt ligesom på fjæset.

Bl.a. Kunne jeg have brugt den til Fletchers sidste indlæg.....
hahaha peter skal du ikke læse de mangen grusome historier om din forsikringselskab på nævnens hjemeside .eller finde en anderet fora .
har du faktisk en reel input til tråden her ?? NE? so holde dig ude og sælge din dyrt besin..

poste lige flecherns første inlag her igen ..og venter at han kommer med faktiske beviser og ikke BLABLA fra nogen tomhjerne ..

Bavaria forekommer, at være et vrag med kraftig slagside, bugnende fyldt med rod og uprofessionalisme, med et kølvand af grov, ansvarsløs og hensynsløs omgang med bådejere og tillid - og deraf følgende spor af klage efter klage efter klage efter klage. ja lige derfor er vi ja en af europa største selskaber med omsatsstigninger fra 300% per år..hm jeg kan stændigvæk kun finde 3 klager på nettet ,som er alle afgørt positiv fra mig .
En hurtig søgning på Google viser et usædvanligt og uforholdsmæssigt højt antal af rasende, utilfredse og snydte kunder, der går meget langt for, at advare andre. Bruger du en andert googel end mig ?? I en af de utallige advarsler var endda citeret et brev fra Ralph, der håner en kundes lille pik..HMM jeg har ikke hænet nogen af MINE kundens pik, kun komentert en anden dum idiot som dig fenderdreng som tro på røverhistrier jeg kænder kun til en med en lille pik og der er brolfchen HAHA
igen-igen team lima er ikke kunde hos mig .men han har læst røverhistorier lige som dig ...han har heller ikke en liv..eller måskeen lille pik..
læs træden rigtig ..

http://www.smaabaadsklub1.dk/forum/f...=14802&GBID=28

mærklig nog linker den her til HTTP Error 404.0 - Not Found

The resource you are looking for has been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.


Jeg er normalt ikke sart, hvad angår kønsdele eller virksomhedsdrift, men, at svare så frækt - til en presset person, der står med en skadet båd og en forsikring, der viser sig, at være virkningsløs, er for galt." HVAD for en presset person ?HVAD SKADE???team lima er ikke kunde hos os,og virkningsløs??? spørge lige allan her ..

Her er et bidrag til søgemaskinerne - og de mange ulykkeliges sager - og en hjælp til nye bådejere, der søger forsikring: Sejl langt uden om Bavaria Yachtforsikringer (www.bavaria-yacht.dk).
ja tak ,negativ omtale er beder end ingen omtale .med hvert inlag plasere jeg mig højer i søgemaskinen ..get a live flecherboy..---------------------------
so flecher boy jeg tro faktisk at du kommer med den slags beskyldninger liiiiige lidt for langt ude..en slagtfest til en god advokat ..synes fantisk du skal lieeeeege tænker dig om og mååååååske revuder din pivende dum inlag ??
eller holder du faktisk fast dine dine beskyldninger ??so dum tro jeg ikke du er ,men måske er du ja ?


har rigtigt savnet vores lille fenderfora .. men er ikke sikkert på at jeg gilder længer at komenter dene BØLV fra peter og flecherdrengen ..få jer dog ENDELIGT en liv og stop med jeres lorte jentelov..INGEN flere pirate øl til jer drenge ...

fender bruger med faglige spørgsmål om bådforsikringer hjelpe jeg gerne her ,som jeg pleje ...
__________________

Sidst redigeret af Manorwar; 22-12-2011 kl. 17:29.
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 115,026
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, Justinlofug
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 12:18.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden