Fenderen.dk
 
GPS Tracker til Bil, Båd, MC

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 317
9 medlemmer og 308 gæster
Anthonylot, CurtisSwerhal, Darmokavecigo, Dorianked, JarockUnrelry, Marcusket, pemapeent, StevenNic, Thomasmum
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 08:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #10  
Gammel 16-09-2011, 22:28
lille tut's Avatar
lille tut lille tut er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jul 2008
Bopæl: Vestjylland
Indlæg: 1,024
Citér:
Originally Posted by nytdrev.dk Se indlæg
Dog undtaget, hvis der "øffes" en gearkasse og den købes igennem en aut. forhandler.....

Jeg har lige solgt 2 stk. VELVET drive til en MerCruiser small block. Pris hos aut. dansk MerCruiser forhandler 47000,- + moms.....Lidt søgning på internettet og fandt den europæiske distributør af VELVET drive i Holland, og så blev udsalgsprisen en helt anden til kunden..... For de penge som kunden sparede, blev der investeret i 2 x fuldsystem ferskvandskøling til motorerne, komplet dry joint udstødningssystemer + div. småting.....

Vil ikke give dig helt ret Rolf prøv at sejle et duo drev i stykker (ikke en kopi) og køb den hos aut forhandler
Hvis vi tager de mest alm hyd gear kan de holde en evighed hvis de er monteret med den rigtige oliekøler og de kan tage nogle ordenlige huk, jeg har været med til tilfælde hvor motor fundament er knækket alle steder uden gear har taget skade, og i to tilfælde lå motor på hovedet fordi fiskerne havde sejlet noget i skruen med fuld gas .gearing ligger fra 1-2,25 og op til 1-8 på fiske både

Jeg er ikke så vild med reversgear,
__________________
Monterey 265
Volvo penta 5,7gxi
Dp-s-drev

Sidst redigeret af lille tut; 16-09-2011 kl. 22:37.
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 111,278
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, JarockUnrelry
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 12:26.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden