Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 463
2 medlemmer og 461 gæster
DarrylHix, XRumer23wek
Fleste brugere online var 755, 14-05-2024 at 02:13.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #47  
Gammel 20-12-2010, 02:26
Chribs
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citér:
Originally Posted by Norvik20" Se indlæg
Så fandt jeg da ud af hvad de bjælker var til, og begræder ikke at de er væk nu.
Den tænkte anvendelse var jo egentlig smart nok, men ikke hvis den bruges til at mobbe nogen for deres holdninger.
De skulle vel afspejle brugernes viden om bådting, ikke om brugeren har nogle holdninger til nogle ting, som nogen ikke er enige i.
Jeg kan jo godt have den holdning, at både skal være lortbrune, men hvis jeg er god til at male dem og har en bred viden om emnet, skal jeg vel ikke rates som uvidende og uduelig?!

Chribs, jeg håber du bliver på Fenderen, og at det ikke har påvirket din lyst til at udtrykke dine holdninger til ting.
Andres holdninger kan jo ikke påduttes os, men vi kan bruge dem til at spejle os selv i, og det er aldrig til skade...

Rigtig god jul allesammen.
Mvh
Tusind tak for dine pæne ord, jeg har ingen planer om at rende nogen steder, så vinder de jo.

Og upartiske læsere af denne tråd kan nok danne sig en mening om hvem der startede balladen ved at læse de forskellig indlæg/svar i tråden

Som jeg forudsage stopper hezten mod mig jo desværre ikke lige sådan, selvom jeg har rakt hånden frem, udløsete det jo med det samme et umodent indlæg rettet mod mig..

Jeg håber bare at julefreden vil sænke sig over os alle, og at visse personer ikke stikker mere til mig, jeg har aldrig startet nogen angreb på nogen herinde, jeg har blot et problem med smagsdommere, derfor kan jeg ikke tøjle mit temperament når jeg støder ind i disse typer.

Men jeg vil prøve for fremtiden at ignorere provokationer, selvom det ikke bliver let.

Og nu vil jeg have noget søvn, jeg skal op og på arbejde om 4 1/2 time.

En rigtig god jul til dig og din famile
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 115,124
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, ClintonWS
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 18:51.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden