Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 592
3 medlemmer og 589 gæster
Bogdandjf, HatlodRisamally, RunakFeema
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Emne: Ny motor
View Single Post
  #10  
Gammel 15-08-2012, 22:22
bhvvs's Avatar
bhvvs bhvvs er offline
Gast
 
Tilmeldelsesdato: Oct 2009
Bopæl: Esbjerg V
Indlæg: 279
Citér:
Originally Posted by FletcherV8 Se indlæg
Kender også det med at blive brændt af, men af dårligere erfaringer bliver man sjældent rig, men rigtig skuffet..., Jeg ødelagde min 5.0 L V8 Chevrolet (bilmotor) sidste år i bork, ville ikke lige invistere i en mercruiser oliepind kompl, til ca 1200 kr, da jeg ikke har ret meget plads i min 15 fod Fletcher Arrowsport 150 SS, tja så kan man lære det, Jeg måtte tage den fra min special bygget bmw, og smide den i båden, og så er den klar, , så altr har sin pris hmm, men det er jo med at leve i nuet, vi ved jo ikke om vi får at se solopgangen i morgen, og nej jeg er ikke pissemist, men realist .... tag aldrig noget for givet, og ja jeg er brandmand på 5 the år nu Så ved det, KOM NU PÅ VANDET
Skulle meget gerne på vandet i weekenden, men der er lige et par småting der skal ordnes først.
Jeg er absolut heller ikke pessimist, tager det som det kommer, men kan godt ærger mig lidt over tingenes udvikling i denne sag, men det er heldigvis fortid, nu skal jeg bare fremad og helst på vandet.
__________________
Saga 24 med en Bladt Diesel 21 HK dieselmotor, fast skrue aksel og ferskvandskølet med varmeveksler.
Koldt trykvand samt søtoilet
Gasblus
Autopilot.
Fishfinder.
Kortplotter.
Kompas
VHF radio
Stereo radio/cd/mp3


Hvorfor fræse afsted når man kan nyde livet i roligt tempo.
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 114,536
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, HatlodRisamally
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 19:39.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden