Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Mekaniske forumet > Motor

Motor Spørgsmål til motorer af alle arter kan stilles her. Inden- og/eller udenbords og/eller jetski - bare skyd løs.

» Online brugere: 186
0 medlemmer og 186 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

 
 
Emne værktøjer Visning af emner
Prev Previous Post   Next Post Next
  #7  
Gammel 21-03-2011, 18:18
kylle kylle er offline
Gast
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2010
Bopæl: Roskilde
Indlæg: 278
Billeder: 12
Jeg får det oss til 280 hk for GI modellen.

* Type Fuel type Engine group Power (hp) Cylinder configuration Production start Out of production
5.7GiI-A Gasoline Inboard 280* V-8 2001 2001
5.7GiI-B Gasoline Inboard 280* V-8 2002 2002
5.7GiI-C Gasoline Inboard 280* V-8 2002 2002
5.7GiI-D Gasoline Inboard 280* V-8 2002 2003
5.7GiI-E Gasoline Inboard 280* V-8 2003 2005
5.7GXII-B Gasoline Inboard 320* V-8 2001 2002
5.7GXII-C Gasoline Inboard 320* V-8 2001 2003
5.7GXII-D Gasoline Inboard 320* V-8 2002 2002
__________________
Mvh. Jesper

SeaRay 240 Sundancer årg. 2002.
Mercruiser 6.2 V8 MPI MX, 320 hk.
Bravo 3 Drev, Duo Prop.

Gummibåd med Yamaha Malta 2,5 hk motor.

Tidligere båd:
Campion Chase 580 årg. 2000.
Mercruiser 4.3 V6 205 hk
AlphaOne GenII
Reply With Quote
 

Emne værktøjer
Visning af emner

Indlæg regelment
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er On
Smilies er On
[IMG] kode er On
HTML kode er Off

Forum Jump

» Statistikker
Medlemmer: 127,909
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
Velkommen til vores nyeste medlem, Justinwresk
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 08:49.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden