Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Mekaniske forumet > Motor

Motor Spørgsmål til motorer af alle arter kan stilles her. Inden- og/eller udenbords og/eller jetski - bare skyd løs.

» Online brugere: 217
1 medlemmer og 216 gæster
Karol6775
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

 
 
Emne værktøjer Visning af emner
Prev Previous Post   Next Post Next
  #2  
Gammel 22-05-2009, 23:28
je__ns
Gæst
 
Indlæg: n/a
Er det nye motore du tænker på, eller er det brugte?
Samt er det 4-t eller 2-t.

Jeg havde på et tidspunkt en Evinrude 20 hk 2-t årg 86 købt fra ny.

Der fik jeg oplyst, at eneste forskel, var pladen mellem karburator og motor, havde et mindre hul på 20 hk, i forhold til 25 hk.

Jeg fandt en anden plade fra en 25 hk (kunne også have boret min egen op)

Det gav kun meget lidt fart, men tilgengæld en stor stigning af brændstof forbruget.
Så den blev hurtig lavet tilbage igen.

Forskellen på de gamle 2-t fra 25 til 30 hk er jeg ikke klar over, men mener ikke det er samme karburator. (mener også samme model er i en 35 hk ver.)
Reply With Quote
 


Indlæg regelment
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er On
Smilies er On
[IMG] kode er On
HTML kode er Off

Forum Jump

» Statistikker
Medlemmer: 128,033
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
Velkommen til vores nyeste medlem, Karol6775
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 07:03.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden