Fenderen.dk
 
GPS Tracker til Bil, Båd, MC

Gå tilbage   Fenderen.dk > Generelt > Vedligeholdelse/bundmaling/Reparation/Manualer

Vedligeholdelse/bundmaling/Reparation/Manualer Her kan du stille spørgsmål ang vedligeholdelse, forbedringer og reparationer - Du finder også links til manualer og lign.

» Online brugere: 877
1 medlemmer og 876 gæster
Phillipgisse
Fleste brugere online var 1,223, 15-06-2024 at 00:24.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

 
 
Emne værktøjer Visning af emner
Prev Previous Post   Next Post Next
  #1  
Gammel 16-06-2009, 22:37
Mark B Mark B er offline
Amfibiedyr
 
Tilmeldelsesdato: Aug 2008
Bopæl: Sønderjylland
Indlæg: 230
Vand i benzinen - Mercruiser 3.0

ENN

- Var der monteret et brændstof filter eller vandudskiller filter på din motor da du fik båden? (du fik den hvis jeg husker rigtigt, fra ny af ikke? )

Nicolaj

Jeg får nok ikke båden med i den her omgang af personlige grunde.. (sms'er dig senere) Det ville ellers være dejligt at få den til at køre 100% igen, men jeg kan da heldigvis lige komme ud og få lidt benzin igennem.
Jeg synes iøvrigt at den kører mere rent med det husholdningssprit i tanken ven, men er også klar over at det kun er en midlertidig "løsning" og kun er til for at få trukket lidt vand ud af motoren med
Glæder mig til at komme til Fyn igen, og regner med at tage færgen fra Fynshav ven

Det var blot af nysgerrighed jeg spurgte ind til MPI-kittet, for problemet med 3.0'eren er IMØ kaburatoren, der er alt for grov i det og ikke kan dosere benzinen præcist nok i forhold til andre motorer. Det er hvert fald hvad mekanikeren her i Sønderborg siger.

ENN - Jeg har haft tabt benzindækslet - 2 gange nu desværre - under tankning ovre i havnen Den lå 2-3 nætter uden at være "dækket" ordentligt til ved tankdækslet og ved det er der nok kommet lidt skidt og vand i tanken på den. Yderligere har jeg mistanke om at én af mine 25 l dunke ikke har været helt rene, så der måske er kommet skidt med derfra også. Og en sidste ting jeg mistænker, er tanken ovre på havnen - at der har været lidt skidt med i der - men det er så min egen mistanke.

Sidst redigeret af Mark B; 16-06-2009 kl. 22:42.
Reply With Quote
 


Indlæg regelment
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er On
Smilies er On
[IMG] kode er On
HTML kode er Off

Forum Jump

Similar Threads
Emne Emne forfatter Forum Svar Sidste indlæg
Vand under motoren Casper Motor 19 22-06-2009 10:15
Benzinen løber ikke frem til benzinpumpen Albjerg Motor 5 03-06-2009 06:39
Vand i båden, frosset til is? ChristianX Generelle spørgsmål 6 02-01-2009 22:30
Varmt vand i båden erjohans Generelle spørgsmål 4 21-10-2008 20:13
Båd tager vand ind. Miss Mancini Ældre både, vedligeholdelse og mekanik 18 05-10-2008 21:27

» Statistikker
Medlemmer: 116,360
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, BlazeJart734looda
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 12:26.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden