|
» Online brugere: 557 |
| 0 medlemmer og 557 gæster |
| No Medlemmer online |
| Fleste brugere online var 16,598, 28-04-2026 at 09:03. |
|

07-10-2009, 09:21
|
 |
Ægte Fenderen-mand
|
|
Tilmeldelsesdato: Jul 2008
Bopæl: Vestjylland
Indlæg: 1,024
|
|
Citér:
Originally Posted by Lars T
Ja det er ikke så godt med den 8 knob Zonen - men Roklubbens og sejlklubbens speedbåde sejler også over 8 knob samme sted
Hmmm der er da et eller andet galt med lyden.!?
Den gik lidt over 88 - mener det var 88.6.
Den burde kunne gå omkring de 92-94 med lavt propelslip.
|
Hold da op så går det sgu fremad, det vil sige med alt 100% just og omregnet vil det sige ca 170km i timen    
|
Indlæg regelment
|
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg
HTML kode er Off
|
|
|
|
|
» Statistikker |
Medlemmer: 133,503
Emner: 5,116
Indlæg: 47,924
|
| Velkommen til vores nyeste medlem, rosagrogrunt.ru |
|
Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 02:13.