Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Mekaniske forumet > Motor

Motor Spørgsmål til motorer af alle arter kan stilles her. Inden- og/eller udenbords og/eller jetski - bare skyd løs.

» Online brugere: 397
0 medlemmer og 397 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 4,491, 30-08-2025 at 08:45.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

 
 
Emne værktøjer Visning af emner
Prev Previous Post   Next Post Next
  #8  
Gammel 10-10-2009, 18:16
erjohans
Gæst
 
Indlæg: n/a
Nu har min Bayliner sejlet i 5 sæsoner i saltvand, og da jeg her på Fenderen har set megen snak om tæret manifold og de problemer dette kunne give valgte jeg at adskille manifold og knæ for at kontrollere om der var tæring.
Jeg blev noget overrasket. Den var selvfølge rusten men meget langt fra tæret op.
Det skulle ifølge flere være nemt og billigt at lave denne kontrol. MEN MEN pas på hvis motoren er udstyret med dry joing koster pakninger og pakmiddel til begge sider ca 2500 Kr.
Jeg vil mene der er lidt religion i snakken om tæring i disse dele efter ganske få år. Jeg har iøvrigt fået bekræftet fra en mercruiser mekaniker at det er meget sjældendt disse dele går i stykker, men hvis jeg synes det var sjovt at adskille så vær så god
Reply With Quote
 


Indlæg regelment
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er On
Smilies er On
[IMG] kode er On
HTML kode er Off

Forum Jump

» Statistikker
Medlemmer: 130,428
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
Velkommen til vores nyeste medlem, Ruth09P32
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 12:30.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden