Citér:
Originally Posted by Manorwar
Jeg beder om forståelse -at jeg er pissesur pga. vi ikke har haft muligthed at rette klare fejlinformationer om vores virksomhed postet fra "eliten"
i en privat ejet fora med mindere vi tegener en dyrt reklameaftale ..der er afpressning ..og der er jeg ikke med til.
|
Rapl - jeg kan slet ikke forsåt at du har svært ved at forstå det. Sådan er konditionerne når man har med et privatejet forum. Det er ejerne som enerådigt bestemmer hvad for en information de vil have på deres site.
Tag f.eks. Mandagsbil, Lorte-Volkswagen,Lorte-BWM, Lorte-alfa - på alle de site bliver forhandlere, værksteder og producenter hængt ud til tørre - og der er intet de kan gør ved det. Det er iøvrigt i miin optik en af de gode facetter ved internettet. At man skal tage de informationer med et gram salt er så en helt anden sag - og persoonligt mener jeg at virksomhederne bør have en chance for at forsvarer sig selv, da ellers informationsstrøme går hen og bliver for ensformigt.
At nogle ejere dikatorisk vælger (i deres fuld ret) at slette, redigere, tilføje i indlæg, nægte at slette indlæg, nægte at slette upladet materiale mm. er jo et spørgsmål om etik, empati og morale - og bør vel egentlig stille brugerne spørgsmålstegn over hvorfor man bruge et site/forum som krænker brugernes yteringsfrihed. Men det er jo en hel anden sag.