Fenderen.dk
 
GPS Tracker til Bil, Båd, MC

Gå tilbage   Fenderen.dk > Generelt > Vedligeholdelse/bundmaling/Reparation/Manualer

Vedligeholdelse/bundmaling/Reparation/Manualer Her kan du stille spørgsmål ang vedligeholdelse, forbedringer og reparationer - Du finder også links til manualer og lign.

» Online brugere: 199
0 medlemmer og 199 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

 
 
Emne værktøjer Visning af emner
Prev Previous Post   Next Post Next
  #7  
Gammel 02-11-2010, 15:05
Chribs
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg importerer bla. kompressor, og de er altid tætnet fra fabrikken med en moderne tætningspasta som man smører på, og efter nogle timer bliver den fast og låser delene sammen, men ikke mere en det kan skrues fra hinanden igen uden at skulle de store kræfter. ( Må ikke at forvekles med flyende pakning )

Afmonterer man feks. trykregulatoren er man nødt til at tætne igen når den skal på igen, feks med teflon-tape, men som goffy skriver, tåler teflon-tape ikke at man drejer tilbage, så smuldrer den og samlingen bliver utæt...

Så brug enten pakgarn/fedt eller tætningspasta, teflon er et dårligt valg til denne type tætning....
Reply With Quote
 


Indlæg regelment
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er On
Smilies er On
[IMG] kode er On
HTML kode er Off

Forum Jump

» Statistikker
Medlemmer: 127,918
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
Velkommen til vores nyeste medlem, Billyemard
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 00:05.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden